czwartek, 31 stycznia 2013


DIY - zrób to sam
Następna część diy - zrób to sam :)
Wybrałam kilka ciekawych propozycji z internetu, mam nadzieje że się wam spodobają i spróbujcie sami je wykonać :)

 Torba zrobiona z górnej części spodni :)

 
Koszula oryginalna i nie trudna do zrobienia.


 Wisiorek z napisem LOVE, ale można zrobić włąsny z np.: swoim inieniem.
Dobry pomysł na prezent dla przyjaciółki:)


Bransoletka <3
Bluzka z wąsem GALAXY <3

 
Bransoletka z zamkiem <3

 
Potrzebna białą bluzka i czarny pisak :)


4 komentarze:

  1. Ciekawe :D, tylko powiększaj zdjęcia, bo słabo widać. To tylko taka rada.; )


    Zapraszam: juulyblog.blogspot.com
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem wiem ale kiedy powiększałam to były nie wyraźne, więc zostawiłam już takie. Ale dzięki za rade :)

    OdpowiedzUsuń