czwartek, 21 lutego 2013

 TAG : 20 przypadkowych pytań.
Dziś mam dla was TAG, 20 przypadkowych pytań. Szukałam na internecie i ten mi się w miarę spodobał ;3. Jutro zapowiada się luźniejszy dzień w szkole z czego jestem bardzo zadowolona:) Piątek i WEEKEND.

1. Czekolada czy baton ?
- Czekolada ;3

2. Twój ulubiony przedmiot w szkole oprócz w-f ?
- Religia(inaczej wolne lekcje:P)

3. Masz komputer czy laptopa ?
- Laptopa.

4. Ulubiony kolor ?
- Wszystkie

5. Czekolada czy lody ?
- Lubię to i to, ale jednak wolę czekoladę ;)

6. Jaki masz telefon ?
- Fajny :D

7. Chciałabyś przefarbować włosy ? Jeśli tak to na jaki kolor ?
- Nie chcę ;)

8. Malujesz się do szkoły ?
- Nie;3

9.Spodnie czy spódniczka?
- Spodnie

1O. Ulubiona pora roku ?
-  Wiosna Lato Jesień Zima <3

11. Vansy czy conversy ?
-  Vansy.

12. Masz długie, czy krótkie włosy ?
- gługie ^^

13. Masz najlepszą przyjaciółkę ?
- Tak:))

14. Lubisz prowadzić bloga?
- Tak ;333

15. Kto Cię zainspirował do pisania ?
-  Inne bloggerki.

16. Masz włosy kręcone, czy proste ?
-  proste^^

17. Ulubiony krem ?
- Nie pamiętam nazwy :*

18. Masz jakieś hobby ?
-  sport.

19. Jak się uczysz ?
-  nawet, nawet ;3

2O. Jak długo prowadzisz tego bloga ?
- Od końca grudnia 2012r.

    GŁOSUJCIE NA MÓJ BLOG NA STRONIE
        http://poly-pooly.blogspot.com/ (Po prawej stronie jest ankieta mój blog to vera-veera) Byłabym wdzięczna :)))
 Buziaczki ;*
( Jutro może jakis komplecik :)

3 komentarze:

  1. super blog + obserwuje i liczę na rewanż, zaprazsam
    http://oliilui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faajny blog zapraszam i do mnie :D rickley656.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń