niedziela, 3 lutego 2013

TAG : 10 przypadkowych pytań.
 Szukałam różne tagi, ale ten mi się najbardziej spodobał : ).
  Zrobiłam tag żebyście mogli mnie lepiej poznać i mam nadzieje że wam się spodoba.
 Mam w planie zrobić następny tag, więc proszę was do zadawaniami mi pytań w komentarzach.


1. Jaki jest twój ulubiony kolor
- Wszystkie kolory są moje ulubione :)

2. Czy masz zwierzę ?
- Tak mam kota  :)

3. Z jakiej sieci masz telefon
- Z play .

4. Ulubiony sport?
- Piłka nożna
koszykówka
5. Vans vs Convers
- Vans
Convers  

6. Włosy proste czy kręcone
- Proste

7. GG vs Skype
- Skype

8. Czy Vera-veera to twój pierwszy blog?
- Nie, kilka ich było ale ten uważam za najbardziej udany:)

9. Czego teraz słuchasz?
- Brzęczenie komputera

10. 
Jaki jest Twój kolor oczu?

- Niebieski ♥ 

                                                     To na tyle z dzisiejszym tagiem. 
           Jak możecie zadawajcie mi pytania w komentarzach do  następnego tagu:)




2 komentarze:

  1. fajny tag : D może go zrobie :)
    świetny blog ^_^ będę tu wpadać częściej ;) mam nadzieję, że wpadniesz do mnie ;*
    Obserwujemy ? karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo ! Świetny blog, oczywiście obserwuję i leczę na rewanż :) ♥

    Czego się boisz ?
    Masz rodzeństwo?
    Od kiedy prowadzisz bloga ?
    http://lucy-luucy.blogspot.com/ Czytałas tego bloga ?
    http://natalie-natallie.blogspot.com/ a zerkniesz na mojego ?

    OdpowiedzUsuń