niedziela, 3 marca 2013

Jutro poniedziałek ;(. W czwartek mam pierwszy egzamin potem w sobotę i środę :) Ale mimo to postaram się coś napisać :D Dziś króciutko chciałam powiedzieć że mam dla was kilka inspirujących fotek @.@. Jak możecie piszcie w komentarzach pomysły na posty ;*
Miłego Tygodnia :)






Do tych co piszą Obserwujemy. To od razu mówię że nie, chyba że twój blog mi się spodoba. Według mnie bloga się obserwuje, bo się podoba i chcesz być na bieżąco z postami. Oczywiście piszcie linki swoich blogów, wpadnę i zobaczę może zaobserwuje (jak mi się spodoba ) :) Ale nie piszcie Obserwujemy?  Obserwacje za obserwacje to ja nie daje !!! ;)
Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Fajne te fotki:)
    Obserwuję, zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne jest to przedostatnie zdjęcie *.*

    Zapraszam: http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obserwuję Twojego bloga i mam nadzieję że tobie też się mój spodoba.
    Mam tylko jedna notke bo zaczynam (:
    forever-hutchlland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń