piątek, 29 marca 2013

Już zdrowa, nareszcie = ) Teraz wolne od szkoły nie długo Wielkanoc i  moje urodziny (08.04) ^^ . Dziś byłam na zakupach wielkanocnych, odwiedziłam dwa sklepy. Jestem wykończona, ale postanowiłam że coś do was napisać bo troszkę zaniedbałam bloga. Już wracam, więc się nie martwcie = D. Jeśli chodzi o muzykę słucham  : One Direction - One Way Or Another, Macklemore & Ryan Lewis - thrift shop feat.wanz. Ja mam tak że cały czas zmienia mi się czego słucham, ogólnie słucham nowe hity np.: eska gorąca 20. Nie mam swojej ulubionej muzy *__*. U mnie pada śnieg, więc jeśli chodzi o Wielkanoc to bardziej Boże Narodzenie :D. No i co tam więcej mówić będę starała się częściej pisać : ). Chciałam powiedzieć że blog ma już 3 miesiące *.^ Jutro idę poświęcić koszyk mniej więcej o 13 : 00 ;) Dziękuję za 60 Obserwatorów bloga = ). 
To na tyle i mam dla was kilka wielkanocnych zdjęć. Chciałbym wam na koniec życzyć Miłej Rodzinnej Wielkanocy, hojnego zajączka no i oczywiście mokrego śmigusa dyngusa.  Buziaki :*

















Ja już przygotowana, a wy ?

3 komentarze:

  1. Dobrze, że już jesteś zdrowa :) !

    obserwuję i zapraszam:
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jajka xd
    Obserwujemy ? ♥

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń